0
Autentificare
Căutare
0 hrănește-mă

Coșul de cumpărături este gol

Adăugăm ceva?

Categoria de produse cea mai vizitată

NEBBIA

Brandul Nebbia are o tradiție îndelungată. Dar știai că călătoria ei nu a fost tocmai roz? Dar toată lumea greșește uneori și dacă nu ar fi acele mici eșecuri Nebbia nu ar fi devenit ceea este astăzi. Vezii întregul articol pentru a afla istoria de succes a brandului.

Despre brand

Nebbia este o marcă slovacă renumită de îmbrăcăminte și accesorii fitness la modă. Își desfășoară activitatea de peste 25 de ani. Astăzi, furnizează haine în peste 50 de țări de pe 6 continente. Nebbia și bodybuilding -  sunt doi termeni strâns legați. Poți să te convingi și singur.

Istorie

Înființarea oficială a mărcii Nebbia a avut loc în 1997. Însă, ideea inițială a apărut chiar mai devreme, așa că istoria sa datează din 1991, când fondatorului de mai târziu al mărcii Nebbia, Martin Peck, a deschis un centru de fitness în Žilina, Slovacia. La început, tânărul Martin Pecko a lucrat în acel centru.
Și-a găsit un hobby în lumea fitnessului, iar mai târziu, când el și soția sa, Stanka Pecková, erau în căutarea unei activități pe piață, au ales să deschidă un magazin cu accesorii și îmbrăcăminte de fitness. Astfel, în 1997, a fost creată marca Nebbia.
Datorită faptului că la sfârșitul mileniului trecut era o gaură uriașă pe piața Slovacă în domeniul îmbrăcămintei de fitness, nu a durat mult până când noul brand s-a lansat cu succes. În 1998, a exportat primele mărfuri în străinătate, în 1999 a început să producă nu numai îmbrăcăminte pentru bărbați, ci și pentru femei. În 2000, Nebbia era deja liderul pieței slovace.
Anul 2003 poate fi caracterizat drept începutul unei crize majore. Nebbia a vrut să-și extindă portofoliul, la care a adăugat îmbrăcăminte pentru exterior și lenjerie termică, în timp ce îmbrăcămintea de fitness a trecut treptat pe punctul doi.  Mai târziu, această acțiune s-a dovedit a fi o mare greșeală.
Treptat, criza a ajuns într-un asemenea stadiu încât marca Nebbia s-a confruntat cu executări silite. Avea datorii mari, nu-și putea plăti angajații.
Trebuiau urgent să modifice ceva, dacă nu doreau ca brandul lor să dispară. Prin urmare au revenit la ceea ce înțeleg cel mai bine - îmbrăcămintea fitness. Criza de această amploare nu a putut fi depășită imediat, dar treptat marca a început să se lanseze din nou.  Anul 2012 poate fi considerat sfârşitul crizei.
În perioada 2013-2014, proprietarii mărcii s-au concentrat pe îmbunătățirea colecțiilor lor și pe participarea la competiții profesionale de fitness. La aceste evenimente, au adunat referințe bune pentru marca lor, ceea ce le-a permis să semneze un contract uriaș în 2015 - s-au promovat în SUA și au început să îmbrace sportivii care participau la competiția de top de culturism Mr. Olimpia.
Acest eveniment poate fi descris ca un punct de cotitură, de la care prestigiul mărcii a crescut. Astăzi, compania are vânzări de milioane. Fondatorii săi Martin și Stanka Peck au scris o poveste frumoasă despre faptul că, dacă îți pui inima în ceva și faci cu dragoste, nimic nu este imposibil. Nici măcar  executările silite și falimentul iminent..

Ghid tabel mărimi

Îmbrăcăminte

Newsletter

Lucrurile bune se întâmplă oamenilor care se abonează la buletinul nostru informativ.

Prin abonarea la newsletter ești de acord cu cu prelucrarea datelor cu caracter personal.

info@d-sport.ro Răspundem într-o oră, lucru valabil pentru zilele lucrătoare
Parteneri:
Tato stránka je chráněna službou reCAPTCHA a platí Zásady ochrany osobních údajů a Smluvní podmínky společnosti Google.
Sortare
Filtrare