0
Autentificare
Căutare
0 hrănește-mă

Coșul de cumpărături este gol

Adăugăm ceva?

Categoria de produse cea mai vizitată

FAQ

Aici vei găsi răspunsuri la cele mai frecvente întrebări. De aceea, recomandăm să aruncați o privire pe aici înainte de a contacta departamentul nostru suporți clienți. Sau sună. Ne place să stăm la vorbă cu clienții.

Întrebări frecvente

  1. Care este sensul vieții, al universului și al tuturor lucrurilor?

Cumpărături

  1. Cum aflu dacă produsele sunt în stoc?
  2. Pot modifica comanda?
  3. Doresc să anulez comanda, cum procedez?
  4. Unde pot aplica codul de reducere?

Livrare și plată

  1. Pot achita comanda cu cardul online?
  2. Pot ridica coletul personal?
  3. Cât costă transportul?
  4. Cum aflu că produsele sunt pregătite și expediate?
  5. În cât timp îmi va fi livrat coletul?

Returnare și reclamații

  1. Dacă produsele nu mi se potrivesc, le pot returna?
  2. Produsul/produsele au un defect. Cum pot reclama un produs?
  3. Pot returna produsul în unele dintre magazinele tradiționale, dacă am comandat prin intermediul magazinului online?
  4. Am cumpărat în magazin, dar aș vrea să trimit spre reclamție prin poștă. Pot?

Întrebări frecvente

1. Care este sensul vieții, al universului și al tuturor lucrurilor?

42

Cumpărături

2. Cum aflu dacă produsele sunt în stoc?

Toate produsele oferite sunt în stoc. Depozitul este actualizat zilnic. Prin urmare, dacă dai peste ultima piesă, comand-o rapid. Se poate întâmpla ca ultima piesă aleasă de tine să fie vândută la unul din magazinele noastre tradiționale, și atunci se poate întâmpla să nu mai fie în stoc. Dacă se întâmplă acest lucru, te vom anunța imediat.

3. Pot modifica comanda?

Bineînțeles, contactează-ne la info@d-sport.ro sau +40 373 809 028 (L-V 8 - 16) și împreună vom rezolva totul.

4. Doresc să anulez comanda, cum procedez?

Scrie-ne pe adresa de email info@d-sport.ro sau sună la +40 373 809 028 (L-v 8 - 16) și vom rezolva.

5. Unde pot aplica codul de reducere?

Poți introduce codul de reducere imediat ce faci clic pe coș, în pasul 1 din "Conținutul coșului",

Livrare și plată

6. Pot achita comanda cu cardul online?

Bineînțeles. 

7. Cât costă transportul?

Contează de modalitatea de transport aleasă de tine. Uită-te aici și fii pregătit pentru cumpărături. Sau nu. Depinde de tine.

8. Cum aflu că produsele sunt pregătite și expediate?

Toate infrmațiile necesare le vei primi pe adresa de email. Pe email vei primi și numărul AWB, ca să poți urmări traseul coletului. 

9. În cât timp îmi va fi livrat coletul?

Comenzile sunt expediate cel târziu în 24 de ore de la înregistrarea lor. Livrarea durează în jur de 2-3 zile lucrătoare. În cazul comanzilor mai mari, se poate întâmpla ca comanda să fie completată în mai multe magazine, prin urmare timpul de livrare se poate prelungi. În aceste cazuri vă vom suna/contacta imediat.

Returnare și reclamații

10. Dacă produsele nu mi se potrivesc, le pot returna?

Da! Puteți returna produsele  în termen de 30 de zile. Nu conteaza dacă mărimea nu ți se potrivește, culoarea se potrivește ochilor sau ai decis ca pur si simplu nu ai nevoie de produsul comandat.  Produsele nu trebuie să prezinte semne de utilizare și trebuie să ni le returnați în ambalajul original nedeteriorat.

11. Produsul/produsele au un defect. Cum pot reclama un produs?

Trimite produsul/produsele la adresa Poštovní 164/7, Ostrava 702 00. Atașează o copie a facturii și completați formulatul  Vă rugăm, produsle trebuie curățate.

 Restul lasă pe noi. Termenul de soluționare a reclamațiilor este de maxim 30 de zile. Vom face tot posibilul ca să ai cât mai repede articolele la tine. Pentru că ne pasă de tine. Da, chiar de TINE.

Newsletter

Lucrurile bune se întâmplă oamenilor care se abonează la buletinul nostru informativ.

Prin abonarea la newsletter ești de acord cu cu prelucrarea datelor cu caracter personal.

Sortare
Filtrare